A cikksorozat jelen részében azt szeretném megmutatni miként oldottam meg a PNA tápellátását.

Az általam vásárolt PNA készülék leírásában az akku kapacitásnál a következo adat szerepelt:

Akkumulátor: 2000mAh

Mivel ez az elso ilyen készülékem, a tényleges kipróbálás elott nem tudtam elképzelni meddig bírhatja egy ilyen masina. Tiszta sor, hogy nem kirándulós használatra tervezték és a nagyméretu színes kijelzonek kell a nafta, de a gyakorlatban mutatott másfél órás üzemido megdöbbentett. Ennél azért többre számítottam még akkor is, ha a tesztekben ez a tény világosan le volt írva. Nem tudom mire gondoltam, talán arra, hogy a tesztkészülék akkuja rossz, vagy rosszul formázták? Szóval nem kérdés, ha motoron akarom használni a navigációt akkor tápellátásról kell gondoskodni neki.

Elsore természetesen a neten néztem szét milyen kész megoldásokat kínálnak. Találtam is többfélét:

http://online-motor.hu/shop_artdet.php?shop_id=3798&cikk=10032919

http://plaza.unas.hu/plaza_artdet.php?art=9949,10032936,Szivargyujto_aljzat_kormanyra

Mindkét megoldás megfelelo lett volna számomra (bár a kormányra nem szivesen tenném a csatlakozót), de az árat egy kissé magasnak találtam. Meg kicsit utána gondolva még most sem tudom miként viszonyul ez a csatlakozási mód a motoron tapasztalható rezgéshez. Kicsit tartok tole, hogy menet közben a csatlakozó ki fog rázkódni az aljzatból. Ezért elmentem egy autó hifishez, gondoltam megkérdezem mit tud ajánlani. Bár nem volt szándékomban, de a megbeszélésrol úgy jöttem el, hogy 2K-ert csinál nekem egy fix rögzítésu (spec csatlakozós) PNA töltot (mini USB) vízmenteset, biztosítékal, kompletten. Olcsó megoldásnak tunt, igaz ezzel a szivargyújtó aljzat általános felhasználási lehetoségérol le kell mondanom, de amúgy sem terveztem másféle felhasználását (bár egyszer láttam egy kompresszort ami jól jöhet egy túrán defekt esetén). Szóval pénz az pénz. Legyen. Két nap múlva hívott, hogy elkészült, mehetek a termékért. Biztos ami biztos vittem az eredeti autós töltomet, ha mégis gond adódna és próbára volna szükség. Legnagyobb megdöbbenésemre a szaki elkezdte szétszedni az eredeti töltot. Kérdezem mit csinál? Beépíti a töltom elektronikáját az új megoldásba. És akkor mivel fogom a kocsiban használni a PNA-t? Itt megállt a kezében a csavarhúzó... Rövid csend, majd mindkettonk számára világossá vállt a félreértés. Persze nem hoztam el a cuccost, azt mondta gondolkodik és majd felhív. Hát azóta sem hívott. Magad uram ha szolgád nincsen... :-)

Akkor a hozzávalók (én mindent egy helyen a Homasita pesti boltjában (Cím: 1195, Budapest, Ülloi út 307. Tel.: 06-1-357-65-65 Fax: 06-1-357-65-68) szereztem be. http://www.homasita.hu/images/ulloi_1.jpg):

[caption id="" align="aligncenter" width="525" caption="cseppmentes szivargyújtó aljzat (1480)"]http://www.motorosok.hu/edadd/PNA_motorra/images/DSCF9885.JPG[/caption]

[caption id="" align="aligncenter" width="525" caption="cseppmentes biztosíték tartó, késes (540) "][/caption]

vezeték (fekete, piros)

kábelvég 2 db (40)

biztosíték (>=5A) (250)

szigeteloszallag, zsugorcso (200)

Mire kell figyelni? A biztosítékot az aljzat és a pozitív saru közé kell tenni, a zsugorcsövet nem elégetni (nekem nincs hofújóm, így öngyujtót használtam)!

Mennyit spóroltam? Hát nem ebbol fogok túrázni menni, de egy pizza azért futja belole. És jól elszórakoztam közben! :-)

És milyen lett végül? Müködik! Ime pár kép:

Elnök

Szerző: W_J

· 2 trackback Szólj hozzá!

Címkék: motor gps

A bejegyzés trackback címe:

https://turamotorosok.blog.hu/api/trackback/id/tr482368321

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: femdom asslicking 2019.03.12. 15:37:51

Vidnyánszky, a lojális kisember - hacsaknem

Trackback: matures dogging 2019.03.12. 11:03:40

Tesztek a társkereső oldalon - A társkereső titkai

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása