Hát igen….
Megnéztem. És eszembe jutott a Gyaloggalopp című film:
- “Hol van a szörny? A nyúlon innen, vagy a nyúlon túl?
- A nyúl az…”

Bementem a kiállításra az oldalsó bejáraton. Utóbb kiderült, hogy az a főbejárat. Hol a kiállítás? Ja, ez az?!
Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki, BMW… szólt a hirdetés. És ezzel majdnem vége is volt. Színesíteni próbált még a Duki és a KTM…
Én értem, hogy válság van, de egy országos kiállításon kiskereskedők állítanak ki, nem pedig országos importőrök? Ők nem tudják felvállalni??? Botrány! Ezt egy nagyobb városban található kereskedésekben végig tudtam volna járni. Nem kellett volna Pestre utaznom és még belépőt is fizetnem.
Azért volt előnye is, rászántam végre magam az új gumi vásárlásra. (Sandro jegyezte meg még tavaly az elsőmre, hogy nem érdemes vitába szállni már a rendőrökkel… :o )
De végre jön az új! (Köszönöm Hadzsy a fuvart!)

Mellesleg átnéztem a tuningsóra is. Kell ennél férficsalogatóbb kikapcsolódás? Jó kocsik és csinos lányok. Gondoltam…
Mikor átverekedtem magam az első villogtató tömegen, gondoltam megnézem ezt a látványos csodát. Hát ennyi (hkhm…) kevésbé szép arcú lányt! Tisztelet a kivételnek! De tényleg. Vagy vasárnap estére lejárt a prémium kategória, vagy a forma számított csak. (Azért volt egy pár, akit lencsevégre lehetett kapni, de ez volt a kevésbé jellemző.) Elsőre megsajnáltam a Clarion standot, mert egy tűzpiros Ferrarival szemben kaptak helyet. Az élelmes kiállító azonban feltalálta magát. Beállított -az amúgy semleges fényezésű autójuk elé- 3 fiatal és csinos lányt, s azon derültem, hogy mindenki háttal áll a Ferrarinak. Ez a jó marketing!
Az autók között volt egy-két szemet és szívet dobogtató építés, és a legtöbbjén látszott, hogy sok munka és még több pénz áll benne. Szépek voltak.
A végén bukkantam rá egy narancs színű csodára. Nézem, nézem és leesett…
Az a cseh kupé egy régi skoda! Talán 120L lehetett valamikor. 19″-os felniken, hátulja lehúzva, kupészerűen… Valami pazar volt…

T

Szerző: W_J

Szólj hozzá!

Címkék: motorexpo

A bejegyzés trackback címe:

https://turamotorosok.blog.hu/api/trackback/id/tr772368365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása