Es akkor lássuk miként lett motoros tartóm a PNA-hoz.

Az ötlet nem az enyém, a netrol túrtam a cikket (http://totalbike.hu/technika/kawa_gps!2) amelyben a szerzo ismerteti a végül általam is választott felszerelést. Ami igazából megfogott benne az újra csak az ára a kittnek, amely végül mindent osztva-szorozva 11K alatt maradt (a gazdagfiúk 30K-s tokkal büszkélkedhetnek :-)). És szerintem ezért az árért jo minoségu, strapabíró (és remélhetoleg vízálló) dolgokat vásároltam (itt: http://www.bikeparts.hu/)

Lássuk a fobb jellemzoit a tartó/tok kombónak:

1, A tartót az egyik kormánycsavar helyére kell rögzíteni. Ehhez a megfelelo méretu csavart a kitt tartalmazza.

2, Mivel a tokhoz többféle tartó is választható, a tartó második gömbfejes elemét simán a tok kemény hátlapjára kell csavarozni (elotte persze ki kell fúrni)

3, A tokban egy vastag szivacs szolgál rezgéselnyeloként. Remélhetoleg az esetlegesen bekerülo víztol is távoltartja a készüléket!

4, A két recézett gömbfej segítségébel nagyon jól pozícionálható a tartó. Ha megvan a kívánt beállítás akkor simán meg kell húzni a csavart. Okos megoldás, hogy nem mindkét gömbfejet engedi el egyszerre, hanem eloször az egyiket, aztán fokozatosan a másikat. Én úgy állítottam be, hogy eloször a kormányra rögzített gömbfejrol oldjon le, így az egész tartót tudom könnyedén levenni a motorról PNA-stul.

5, A zsinór bevezetésére két gumírozott nyílás található a tokon. Egy alul, egy pedig oldalt. Az oldalsó nyílást én nem tarttom jó ötletnek, félek eso esetén oda bever a víz. Majd leragasztom.

És hogy néz ki mindez a gyakorlatban?:

Persze ez sem ment csont nélkül... De ezt a végére hagytam hátha valaki már unja a problémákat. :-)

Sajnos a töltocsatlakozóval együtt a PNA már nem fért bele a tokba (ezér kétszer kellett visszamennem a boltba, mert nem mertem megvenni a készletet addig míg nincs megoldásom a problémára)

A megoldást egy régi motorola alkatrész jelentette, amit hosszas telefonálgatás utan a széna téri motorola szakboltban kaptam (500huf/db). Érdekes, hogy ezen kívül sehol nem találtam más L átalakítót. Bár ígértek, de csak szavak jöttek :-)

Igy már rendben is vagyunk! :-)

Mi maradt még hátra? Franc essen bele, a töltozsinór 20 centivel rövidebb, mint kéne. Majd lövök egyet valahol :-) Na meg ki akarom kicsit vagdosni a szivacsot a PNA alatt a jobb szellozés érdekében.

Számoljunk kicsit. Mibe is került a navi eddig?

40K maga a vas (és bunözo lettem a szoftver miatt)

4K a kártya

11K a tartó/tok

2K a szivargyújtó csatlakozó

2k hosszabb zsinórral rendelkezo tölto

Nyáron meglátom mennyit ér...

Elnök

Szerző: W_J

Szólj hozzá!

Címkék: motor gps

A bejegyzés trackback címe:

https://turamotorosok.blog.hu/api/trackback/id/tr62368322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása